داستان شروع دارمارت…

 

من و دوستام عاشق ورزش کوه نوردی هستیم ولی متاسفانه، همیشه قبل از کوهنوردی مشکلاتی مثل گرون بودن وسایل کوهنوردی و بی کیفیت بودن بعضی از وسایل رو داشتیم، همین موضوع جلوی ما رو می گرفت و باعث می شد عشق به این ورزش درون ما کمرنگ بشه و از طرفی در محدوده محل زندگی ما هم گاهی که تجهیزات کوهنوردی رو بن نبود که ما راحت از اون گاه کنیم، از طرفی هم هیچ شناختی درباره تجهیزات کوهنوردی نداشتیم و نمی دونستیم چه برند و جنسی رو انتخاب کنیم که مناسب باشه، و مهمتر اینکه در بازار نمونه تقلبی تجهیزات هم زیاد بود،برای همین با خودم فکر کردم و به دوستام گفتم که اینجوری نمیشه باید یه فکر اساسی کرد، یه روز نشستم درباره این موضوع فکر کردم که چجوری میشه این مشکل رو حل کرد و راحت و بدون دغدغه رفت کوه!

اول رفتم سراغ سایت های معتبر خارجی که مطمئن بودم تجهیزات اورجینال عرضه میکنن بعدش کم کم به این نتیجه رسیدم که همین محصولات رو چرا خودم نم و به آدمایی مثل خودم و دوستام کمک نکنم؟؟ و یه گاه اینترنتی راه بندازم که کسایی که مشکل منو داشتن یا دارن بدون دغدغه برن کوه و نگرانی از این بابت نداشته باشن!

 

 

از طوفان تا دارمارت…

 

الان این گاهی که می بینین به نام دارمارت نامگذاری کردم، گاهیه که سال ۱۳۸۵ در زمینه لوازم ورزشی و کوهنوردی در جزیره زیبای قشم بندر درگهان استارت زدم و با ایجاد کارآفرینی و تاسیس شرکت طوفان طلایی قشم در سال ۱۳۸۹و کالا از مبدا کشورهایی مثل چین و ویتنام و همچنین حذف کردن واسطه ها بطور مستقیم از معتبر ترین کارخونه ها و برندهای معروف جهانی کارمو ادامه دادم.

این گاه من به نیت تأمین وسایل ورزش هایی همچون کوهنوردیه و کسایی که نمیدونن چه وسایلی بیشتر براشون مناسبه. در سال های آتی و خداروشکر با افزایش گرایش مردم به سمت کوهنوردی و طبیعت گردی و تنوع خیلی زیاد این تجهیزات، نوعی دودلی بین تازه واردای کوهنوردی به وجود میاره، این دودلی در اکثر مواقع به ضرر کسی هست که میخواد لوازم رو بخره ،چون که قطعا اون ها هم مثل گذشته من اطلاعات لازم رو ندارن و نمیدونن چه وسایل و چه برندی و با چه قیمتی مناسب کارشونه برای همین یکی از شاخه های فعالیت دارمارت ما متناسب با نیاز جامعه ست.

 

 

اما چرا به صورت یک گاه اینترنتی راه اندازیش کردم؟!

 

چون فکر کردم دیدم گاه های اینترنتی نسل جدیدی از کسب و کارن اونم در جهان امروز که همه کارا با اینترنته و اینکه این نوع کسب و کار هم به سرعت در حال پیشرفته و داره رفته رفته جایگزین حضوری می شه. دلیل این اتفاق اینه که اینترنتی شرایط رو هم برای مشتریا و هم برای نده ها خیلی مناسب تر کرده و به نوعی یه فرآیند برد-برد به حساب میاد.

بعضی از این دلایل رو به صورت خلاصه براتون میگم:

 

۱- اول اینکه دسترسی مشتریا به تعداد زیادی گاه همزمان دسترسی دارن و حتی فرصت به وجود اومدن مقایسه بهتر وسایل با صرف زمان و انرژی و هزینه کمتر نسبت به مدل حضوریه.
۲- امکان سرویس دهی به مشتریا به صورت همزمان و نامحدود
۳- وجود نداشتن محدودیت زمانی برای
۴- از بین رفتن محدودیت مرزهای جغرافیایی برای
۵-  نیاز نبودن به فضای فیزیکی جهت و در نتیجه کاهش هزینه های سربار مثل اجاره، مالیات مغازه، هزینه های جاری و …اصلا فکرشو میکردم مغزم سوت می کشید.

۶- کاهش هزینه تمام شده کالا در نتیجه کاهش هزینه های ما
اینا تنها گوشه ای از مزایای استفاده از گاه های اینترنتی هستن.

تمام اینها باعث شد من این روش رو برای عرضه محصولات کوهنوردی و طبیعت گردی به جامعه علاقه مند انتخاب کنم. همینطور که تمام سعی این مجموعه اینه که محصولات با تنوع بالا و با کمترین هزینه در اختیار شما مشتریان قرار گیرد تا دیگه نیازی به جستجو و صرف هزینه، بیش از حد نباشه.

دادن کالاهای با قیمت مناسب و کیفیت عالی از برترین برندهای جهانی و ارائه خدمات پس از و همچنین ارائه اطلاعات و توضیحات و راهنمایی اران جزء اصول این گاهه.

بزرگترین سرمایه ما در این راه مشتریان ما هستن که با دادن نظرات مفید ما رو در ادامه این مسیر دلگرم می کنن. به همین دلیل کادر دارمارت همیشه احترام به مشتری را سرلوحه  قرار داده.

منبع : https://darmart.ir


شویی کوهنوردی ,گاه ,هزینه ,اینترنتی ,وسایل ,همین ,کاهش هزینه ,نتیجه کاهش ,برای ,طبیعت گردی ,بدون دغدغه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سنندج درس متخصص ارتودنسی در غرب تهران ، دکتر فرهاد صدرالدینی دانلود فایل البرزکرین اینجا همه چی هست دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی سعید زلوحی جوکار